Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by

Book
Vrijetijdsshock : leven in een vakantiemaatschappij.
Authors: ---
ISBN: 9060745442 9789060745441 Year: 1982 Publisher: Baarn In den Toren


Book
L' ère du temps : les semaines sociales du M.O.C.
Authors: --- --- ---
ISBN: 2870034164 Year: 2005 Publisher: Charleroi Couleur livres


Book
Le temps des villes. Pour une concordance des temps dans la cité.
Author:
ISBN: 2110925450 Year: 2002 Publisher: Paris Conseil économique et social, 2002


Book
Daar heb ik geen tijd voor : Een handleiding voor tijdbeheer van gezinnen en alleenstaanden
Authors: ---
ISBN: 9062242618 Year: 1993 Publisher: Utrecht Jan van Arkel


Book
De droommaatschappij.
Author:
ISBN: 9038909586 Year: 1999 Publisher: Rijswijk Elmar

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Het verhaal achter het product zal een nieuw competitie-element worden : het bedrijf met het beste verhaal wint. Bedrijven van de toekomst moeten zich van hun concurrenten onderscheiden door verhalen neer te zetten over wie ze zijn en waar ze voor staan - verhalen die het hart van de consument raken. Het verhaal achter het product zal een nieuw competitie-element worden : het bedrijf met het beste verhaal wint. Bedrijven van de toekomst moeten zich van hun concurrenten onderscheiden door verhalen neer te zetten over wie ze zijn en waar ze voor staan - verhalen die het hart van de consument raken.

Listing 1 - 10 of 15 << page
of 2
>>
Sort by